Det är få tag på Oxynorm utan tillstånd är väldigt riskfylldt tilltag. Det kan medföra betydande hälsorisker samt polisiära påföljder . Denna medicin är ett kraftigt smärtlindrande läkemedel som endast bör användas av läkarens kontroll . Att ta Oxynorm bortom läkarens råd kan beroende , andningsproblem och potentiellt allvarliga